biuro@e-active.pl
(+48) 505 998 621
O nas

Oto my, gotowi do prowadzenia rachunkowości Twojej firmy

Chociaż nasze biuro księgowe z Lublina działa od 2014 roku, to doświadczenie zawodowe zespołu Active sięga już 15 lat. Od początku naszym celem było wspieranie przedsiębiorców nowoczesnymi usługami księgowymi. Widzimy, że takie podejście jest doceniane przez Klientów. Z dużą ich częścią współpracujemy już od 5-6 lat.
Specjalizujemy się w outsourcingu usług podatkowych i rachunkowych. Uwalniamy małe i średnie firmy od obowiązków związanych z księgowością i sprawami kadrowo-płacowymi. Zdejmujemy z nich odpowiedzialność za prowadzenie rachunkowości przedsiębiorstwa.

Jesteśmy elastyczni podczas współpracy i odpowiadamy na zmieniające się potrzeby przedsiębiorców

Sytuacje kryzysowe, losowe, ale też prężny rozwój biznesu wymaga szybkiego reagowania, sprawnego załatwiania spraw urzędowych i dokonywania dobrych decyzji dotyczących chociażby formy opodatkowania. Wspieramy i odciążamy naszych Klientów również w tym zakresie.
Biuro Księgowe Lublin

Eksperci Active

Poznaj naszych specjalistów, którzy mogą zająć się rachunkowością Twojej firmy.

Ewa Cichosz-Dec

Główna Księgowa, Prezes Zarządu Active Prestige Sp. z o.o., specjalistka w zakresie Ksiąg Rachunkowych
Czuwa nad wysoką jakością usług Biura Rachunkowego Active. Swoje wykształcenie na stałe związała z ekonomią, finansami i rachunkowością. Jej 15-letnie doświadczenie zawodowe procentuje w firmach, w których prowadzi księgowość. Stanowisko głównej księgowej oraz menagera zespołu księgowego w ogólnopolskiej korporacji to tylko niektóre z funkcji, jakie pełniła w swojej karierze zawodowej. Jest skrupulatna i profesjonalna.
Certyfikat księgowy wydany przez Ministra Finansów - nr 50146/2011 - to najlepsze potwierdzenie jej kompetencji zawodowych.

Konrad Cichosz

specjalista z zakresu it i szkoleń
Posiada doktorat z nauk ekonomicznych na UMCS w Lublinie. Aktywnie zajmuje się pracą szkoleniową i dydaktyczną z obszaru ekonomii i zarządzania, wspiera zespół swą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem m.in. z obszaru architektury IT począwszy od wyboru urządzeń, oprogramowania, aplikacji,  do wdrożenia najlepszych rozwiązań i procesów w firmie.

Małgorzata Wiertel

Specjalistka do spraw kadr i płac
Zajmuje się kompleksową obsługą kadrowo-płacową pracowników w zakresie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych. Dokumentacja personalna, rozliczenia kadrowe, naliczanie wynagrodzeń, zgłoszenia i rozliczenia do ZUS, US i PFRON nie mają przed nią tajemnic. Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach. Jest kompetentna i dokładna.
Copyright © 2021 E-ACTIVE

Strona Internetowa zaprojektowana przez Agencję UX Wzór